Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

213. Nem mintagyerek...

2007.10.27. 23:37 - évicka

...azt mondják. :-O Pedig tegnap még nagyon tetszett nekik, ahogy viselkedtem, ma meg...:-S Na de kezdjük az elején: este elég nehezen akaródzott menni az ellavás. Sőt, már a vacsora is elég nehezen csúszott. Hiába, ha a Mamáéknál vagyok este, akkor ott sokfélét eszem, de nem annyit, hogy egész éjjelre kitartson. Viszont annyit, hogy a vacsora ne akarjon lecsúszni.:-S Anya csinált egy kis tejbepapit, de köszöntem szépen a fáradozást, nem kértem. Próbálkozott egy kis sonkás szendviccsel, na abból pár falat lement, szigorúan kecsöppel.:-P Aztán fürdés, alvás... Csakhogy rájöttem, hogy én még tulajdonképpen ennék. Akkor megdézsmáltam Apa esti joghurtját, és nyugovóra tértem. Remekül aludtam-egész 1 óráig. Akkor aztán felketem, és nem aludtam egy szemhunyást sem fél 5-ig. Pedig Anya mindennel próbálkozott, még enni is kaptam az éjszaka közepén; megmutatta, hogy minden kisbarátom alszik, de nekem valahogy nem ment. Nagyon meleg is volt, még szellőztettünk is. Aztán fél ötkor, mikor Apa kelt, és ment dolgozni, én ellaudtam...:-P Apa boldog volt...
Na de akkor aztán aludtam 3/4 9-ig.:-O Anya meg úgy döntött, hogy mivel az éjjel úgyis kapunk egy órát, akkor mi már aszerint éljük a napunkat, így a délutáni alvásomat is csak egykor kezdtem meg, meg mondta a Mamának (mivel ma ottalszom), hogy csak 9-kor fürdessenek, mintha már vissza lenne állítva az óra...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr11210682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása