Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

237. Kruppos 19 hónapos...:-(

2007.11.22. 13:24 - évicka


Tegnap már sokat folyt a nózim, így aztán sejthető volt, hogy ez lesz belőle. Azért Anya bízott benne, hogy talán megússzuk egy sima náthával, de sajnos nem. Az éjjel alig kaptam levegőt, de akkor még csak az eldugult nózim miatt. Anya oda is tett maguk közé az ágyba, ennek aztán az lett a következménye, hogy alig aludt valamit. Mert én nem egyenesen alszom, rendes irányban az ágyban, hanem keresztben. :-P Mert nekem az úgy jó. De legalább végig nyomon követhette, hogy be vagyok-e takarózva, nem fulladok-e, nem izzadok-e túlzottan, nem lázasodom-e be. Aztán reggel már az ugatós köhögés is társult a tüneteim közé, meg a húzó levegővétel, szóval Anya biztos volt benne, hogy igen, ez már megint a krupp. Állítólag majd ki fogom nőni, hát már jó lenne. :-S Kaptam is egy kúpot (morrrr), és hamar jobban lettem. Aztán nagyon szépen játszottam délelőtt, Anyával állatoskönyvet nézegettünk, és ragasztottunk, mert valaki széttépdeste darabokra....:-P :-D

Délután megint Apás nap lesz, Anya megy úszni. Ebben megint az a jó, hogy akkorákat mókázni, mint Apával, senkivel nem lehet!!!!;-P

Ja, és ma 19 hónapos is lettem. Ez mindig egy csomó bónuszpuszival jár (nem, mintha kérném, vagy ha egyébként nem kapnék egy csomót...:-P), és összegzéssel. Megpróbálom összeszedni a legfontosabb dolgokat...

-16-ból 18 fogúvá léptem elő.
-Súlyom valahol a 12 és fél kiló környékén lehet, magasságom kb 87 cm.
-Néhány új "szó": dá-dá (= ez kár-kár akar lenni, és a csókát jelenti:-D), öf-öf (=röf-röf), háp-háp (vagy ez már ment a múlt hónapban is??:-P), erre, arra.
-Bármit megértek, és ha úgy tartja kedvem, teljesítek is.
-Szeretem a házimunkát, szívesen porszívózok, felmosok (ha valami kiborul, én már megyek is a felmosóért:-D), port törölgetek, főzök, sütök;-P, mosok, teregetek, ruhát leszedek, udvart söprögetek..-)
-Tudok imádkozni, az esti imát szó nélkül végigülöm, összekulcsolt kezekkel. A végén keresztet vetek, bár még csak az Atya-Fiú megy, utána már össze is kulcsolom a kezem.:-D A végén természetesen én fújom el a gyertyát.;-P
-Szép, okos, ügyes nagyfiú vagyok.:-D


Ja, és egy kicsit akaratos, és hisztis. ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3238132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása