Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

249. Móvár

2007.12.31. 14:43 - évicka

Tegnap Óváron jártunk, a Dédit látogattuk meg. Előtte mondta Anya, hogy a Jézuska oda is vitt nekem ajándékot. Én ugyan nem értem, hogy minek ennyire szétszórni ezeket az ajándékokat, miért nem teszi le mindet itt nálunk, ha egyszer nekem szánja őket, de végül is mindegy. Nem bántam a dolgot, hiszen autóval közelítettük meg a Dédit:-). Ja, jut eszembe, tudom mondani, hogy autó. Szoktuk is játszani Apáékkal, hogy ők mondják, hogy mondjam, autó, én meg, ha megfeledkezek magamról, akkor mondom, ha észbe kapok, akkor egyből rávágom, hogy brrrrr, és nagyokat vigyorgok. :-D Már csak azért sem...;-P

Szóval a Dédinél is kaptam egy csomó ajándékot. Anyáék rettentően örültek egy óriási hanggal bíró távirányítós autónak, olyannyira, hogy Apa ma már szét is szerelte, és a nagy hangot ki is iktatta belőle. Be kell azonban vallanom, hogy nem bánom, mert valóban annyira hangos volt, hogy az én fülemet is bántotta, és egy idő után félni kezdtem tőle. Kaptam még ruhát, könyvet, de a legjobban tetsző ajándék egy varázstábla volt, amire tudok rajzolni, meg le tudom törölni. Nagyon tetszik.

Játszottunk egy nagyot a Dédinél, meg ebédeltünk, aludni nem aludtam, mert sunytam egy kicsit odafelé az autóban.

Délután elmentünk meglátogatni Apáék barátjáékat, ahol is két lókötő nagyfiú, meg egy nagyon szép, és jó kislány van, aki nálam csupán pár hónappal idősebb. Ő épp aludt, mikor érkeztünk. A legjobban az tetszett, hogy náluk a villanykapcsolók nekem is elérhető magasságban vannak, és végig azokat kapcsolgattam. :-P Pedig a fiúknak rengeteg játékuk van, de hát azok engem itthon sem nagyon érdekelnek.:-P

Mikor már a fáradtság jelei jelentkeztek rajtam, akkor hazaindultunk. Az autóban megint aludtam egy nagyot, Győrben ébredtem.
Este szó nélkül aludtam el, hiszen azért az a kétszer nagyon rövid alvás nem igazán volt elég.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr40280150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása