Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

261. Jegyesek

2008.01.11. 12:28 - évicka

Zsuzsi, és Kicsi (a szüleim barátai) bizony jegyesek. Ez azt jelenti, hogy a nyár végén össze fognak házasodni, és már gyűrűt hordanak az ujjukon. Nagyon komolyan veszik a felkészülést az esküvőre, házasságra, így minden baráti házaspárt felkeresnek egy kis beszélgetésre. Tegnap este jöttek hozzánk. Amíg ők beszélgettek, én kínálgattam őket sütivel, azt mondják, egy kicsit erőszakosan is, hiszen megfogtam a sütit, és odatettem eléjük, hogy egyenek.:-D
Bolondoztam is közben, hát nehogymár csak Apáékra figyeljenek, mikor én legalább olyan érdekes vagyok...;-P Egyszer csak kopogtak, és jöttek a Papáék. NAgyon örültem nekik, de mikor látták, hogy vendégeink vannak, indultak is hazafelé. Anya meg mondta, hogy ha akarnak, elvihetnek engem is. Nekem sem kellett több, már mutogattam is, hogy milyen ruhákat szükséges felvennem ahhoz, hogy kimenjünk, Anya gyorsan fel is öltöztetett, én meg nagy boldogan elvonultam Öcsivel, Papával és a Dédivel. Persze brrr-vel...;-P
Jót játszottam ott is, de hamar eltelt az idő, és haza kellett jönni. Még itt voltak Zsuzsiék, úgyhogy nem bánkódtam, szerencsére nem is kellett elmennem fürdeni 8-kor, még egy jót bohóckodtam velük. De mikor elmentek, nem volt kegyelem, mennem kellett fürdeni. :-( Nagyon nem tiltakoztam, az alvás ellen sem, mert már elég álmos voltam.
Éjjel kicsit rosszul aludtam, minden órában felsírtam, cumi kellett, és már aludtam is tovább. Reggel 7-ig. :-)

A jegyespár:
























És én...:


























A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr46293320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása