Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

282. Ma

2008.01.28. 20:56 - évicka

A mai napomból három dolgot emelek ki és mesélek el:

Kihajtottam a kvadot egészen a Mamáékig. (Ez a távolság 1100 m, még Apa mérte le egyszer, mikor Anyával nem voltak még házasok, és együtt jártak futni.) Úgy, hogy közben nem akartam megállni, és leszállni a kvadomról, csak hajtottam, és hajtottam, és hajtottam. Pontosabban nyomtam a gombot.;-) Ja de, egyszer megálltam, és leszálltam, de hát a vízbe muszáj kavicsokat dobálni...;-) Hazafelé Öcsi hozott minket autóval, mert azt Anya már nem merte vállalni. Nem értem...:-O

Délután, vagyis már inkább este kinyitottam azt a szekrényt, amiben az édességek vannak. Le van zárva ilyen bébizárral, de nekem már nem akadály.:-P Anya abban a szekrényben tartja a sütis kellékeket is, ezek közül a pudingokat különösen szeretem rakosgatni. De most más érdekelt: a rumaroma. Ami ugye csavaros tetejű kis flakonban van, és aki figyelmesen olvassa a blogot, az tudja, hogy már le tudom csavarni az ilyeneket.;-P Szóval Anya csak a nagy csöndre jött ki a konyhába... És mit látott? Hát azt, hogy az aroma fele a padlón, másik fele meg rajtam.:-S Én így mutattam, miután Anya levette rólam a ruhámat (a lábam harisnyán keresztül lett ilyen):




































































































A harmadik dolog a mai szókincsalakulásommal kapcsolatos. Amit ma megtanultam: a sapka nekem nemes egyszerűséggel s.:-) És végre megtört a jég, ugyanis a mackó eddig makacsul vau-vau volt, ma pedig előlépett brummá-vá.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr43315343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dominó 2008.02.05. 20:12:37

:))))))))) Állati jól nézel ki, Ákos! :))


süti beállítások módosítása