Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

299. Dunaalmás

2008.03.19. 12:20 - évicka

Vasárnapra virradó éjjel a Mamáéknál aludtam, és jó korán, fél hatkor ébresztettem őket.:-P Anya nem bánta (persze, mert nem őt keltettem:-D), mert így időben le tudott tenni aludni, hogy nagyjából kipihenjem magam a fél kettes indulásra. Háromnegyed 11-kor már húztam a lóbőrt, de még így is ébreszteni kellett indulás előtt. Gyors ebéd után útnak indultunk, Józsi bácsi vitt minket autóval.
A hosszú úton én annyira megéheztem, hogy alig tudtam kivárni, míg kipakolnak a nagyok, és elkészítik az ennivalót. Nagyon éhes voltam, jól be is kajáltam... nutellás kenyérből.:-D Itthon nem nagyon tartunk ilyeneket, de az ilyen kirándulásokon kaphatok.:-) (Szeretek kirándulni...;-))
Aznap délután nem nagyon csináltunk már semmit, csak beszélgettek Anyáék, meg énekeltek nekem, meg velem játszottak. Éjjel Anya nem sok mindent aludt, hiába, nem tud úgy aludni, ha én mellette vagyok. :-O
Másnap egy nagyon klassz túrára indultunk, a Dunához.






















Én az út nagy részét Józsi bácsi nyakában tettem meg...:-)






























...de volt, hogy sétáltam is. Például, ha kedvenc járművemet, a buszt láttuk:





























Már a túra eleje óta cipeltem egy kavicsot, hogy azt majd beledobom a vízbe. Hát beledobtam.:-) Társaival együtt:





























A parton egy jót lakmároztunk, majd hazaindultunk, mert nekünk HAZA kellett jönnünk. Ismét Józsi bácsi volt a pesztrám, a sineken végig sétáltam, majd felültem a nyakába, és ott egy jóízűt aludtam. Itt már csukódnak le a szemeim:





























Egy pillanattal később pedig már aludtam is. Szegény Józsi bácsi úgy cipelt fel egy elég hosszú, és meredek emelkedőn... Köszönet neki érte.:-)





























Gyors ebéd, majd pakolás következett, és mi hazaindultunk. :-( Anyával együtt nagyon sajnáltuk, hogy ilyen rövid ideig maradhattunk csak, de Anyának kedden halaszthatatlan dolga volt, és muszáj volt hazajönnünk. Persze az autóban akkor aludtam el, mikor már lejöttünk az autópályáról, és kb 5 perc volt hazáig.:-S De nem ébredtem fel itthon, hogy át lettem pakolva a kiságyamba, sőőőőt, öt óra után Anya alig tudott felkelteni, hogy elég lesz, mert nem alszom este. De aludtam...;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr50387601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása