Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

110. Apás délután

2007.05.29. 21:40 - évicka

A délutáni alvásomból Anya ébresztett. Meglepődtem, mert nem nagyon szokott ilyet csinálni... De azért nem voltam morcos, vagy ilyesmi. Aranyos voltam, és kedves. Ahogy szoktam...;)
Aztán kiderült, hogy azért kellett felébreszteni engem, mert megyünk Győrbe. Hát jól van, nem bánom. Annyira siettünk, hogy az uzsonnámat is az autóban fogyasztottam el jóízűen. Egy hatalmas épületbe mentünk be, voltunk már egy párszor, és most is, mint mindig, a mozgólépcső kötött le a legjobban. Szívem szerint csak fel-le utaztam volna rajta, nagyon izgi dolog. :) De kedves szüleim nem hagyták, mondván, sietünk. De hogy hova?:-O

Elintéztünk néhány dolgot, kaptam fincsi sajtos kimondhatatlan nevű memmét, aztán újra kocsiba ültünk, és irány tovább.

Aztán rövid idő elteltével újra megálltunk. Engem beraktak a babakocsimba, és elindultunk. Aztán egyszer csak Anya adott egy puszit, és pápát intett, majd lelépett!!:-O Hééé, nem lesz ez így jó!!! Próbálkoztam egy EEEEEEE-zéssel, de nem jött össze. Apával ketten maradtunk. Persze hamar rájöttem, hogy jó buli ez így kettesben, nem is volt utána semmi problámám. Etettünk kacsákat, sétáltunk a parton, játszótereztünk. A játszón egy kis baleset is történt velem, a csúszdáról kicsit nagy sebességgel érkezvén, túlcsúsztam a kialakított pályán, és bevertem a fejem a szélébe.:( Szerencsére kemény az én buksim, így aztán nem lett baj!
Még játszottunk egy keveset, aztán visszamentünk Anya elé. Azért be kell vallanom, örültem, mikor megláttam!:)

Anyáék úgy gondolták, a késői délutáni alvásom miatt valószínű úgysem alszom el időben, ezért még visszamentünk a hatalmas épületbe a mozgólépcsőkkel, vásárolni. Az is klassz volt, Apával még labdáztunk is, míg Anya válogatott.:) Meg leszopogattam a vonalkódot Apa csokijáról. És még a Jóreggelt szelet csomagját is eltéptem.:) Úgy kell, miért kell engem belerakni a bevásárlókocsiba, mikor kézben is cipelhető a kb 11 kilóm?;-)

Hazaérkezésünk után még egy jót játszhattam, és csak utána mentem fürdeni, és aludni. Persze cicivel...;)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr2089370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása